Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020

ΑΠΟ ΤΗΝ VODAFONE; ΜΑΚΡΙA...

ΑΠΟ ΤΟ "PRESS-GR"
Andreas Kapsambelis

ΑΠΟ ΤΗΝ VODAFONE; ΜΑΚΡΙA...
----------------------------------------------
Για πολλοστή φορά η Vodafone (δεν ξέρω για τις άλλες εταιρείες κινητής...) αποδεικνύεται τραγική. Τηλεφωνείς για να...
εξυπηρετηθείς -για κάτι σχετικά απλό- και καταλήγεις με ...εγκεφαλικό. Και έχεις και θρασύτατη αντιμετώπιση, πλέον, από ορισμένους υπαλλήλους που -ναι- όσο και να είναι εργαζόμενοι δεν δικαιολογούνται με τίποτα για την συμπεριφορά τους. Όπως μια κυρία Σιμωνιάν, όπως είπε ότι λέγεται. Φαντασθείτε να μην ...ηχογραφούνταν κι όλας οι συνομιλίες
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

16 σχόλια:

Unknown είπε...

Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ των υπαλλήλων στο τηλ.απαραδεκτη ενοχλούν Κ σου την λένε Κ ΜΟΥ έχουν κλειση το ΤΗΛ.στην.μουρη

Unknown είπε...

Ζητησα αναλυτικο λογαριασμο απο το κινητο μου ειναι καρτοκινητο.απο μαρτιο του 2020.θα το στειλουν..απο που? Απο αυστραλια??

Unknown είπε...

Μια χαρα ειναι η vodafone μην ακουτε παραμυθισ

Unknown είπε...

Είκοσι πέντε ,25 , χρόνια δεν έχω τό παραμικρό πρόβλημα...Ας ψαχτει ο Καπσαμπελης μήπως δεν κάνει κάτι καλά......

Unknown είπε...

Συμφωνώ μαζί σου εγώ έκανα μεταφορά τηλ αλλαγή περιοχής και μου ειπε δεν έχει γραμμή εδώ και να μην άλλαζα σπίτι έτσι ως τιμωρία θα πληρώσω τα τέλη μεταφοράς ενώ η βονταφον δεν έχει γραμμή λυπάμαι γιατί μια μεγάλη εταιρία την κάνουν τόσο μικρή η εργαζόμενοι της

Unknown είπε...

Είναι απαράδεκτη και απατεώνες

Ανώνυμος είπε...

δεν ξέρω γιατί ηχογραφείται η συνομιλία. Ο τεχνικός έκανε είκοσι μέρες να κάνει επίσκεψη για το πρόβλημα. Μετά από πάνω από είκοσι τηλεφωνικές επισημάνσεις.

Unknown είπε...

Και εγω και δεν ηρθε ποτε

Ανώνυμος είπε...

Είμαι 17 χρόνια πελάτης της Vodafone. Χοντρικά τώρα, τα πρώτα 10 χρόνια δεν είχα προβλήματα και όποτε είχαν δημιουργηθεί τα είχαμε λύσει άψογα. Τα τελευταία 7 χρόνια έχει αλλάξει τελείως η πολιτική της Vodafone. Έχω τελείως διαφορετική αντιμετώπιση, καμία σχέση όπως πριν. Για να λυθεί κάποιο πρόβλημα το συζητάμε 6 ημέρες και πάλι δεν λύνεται. Η εξυπηρέτηση υπήρξε φορές που ήταν άθλια. Να έχουν κάνει λάθος στο πάγιο μετά από ανανέωση, να έχω πάρει 4 φορές και να έχω μιλήσει με 4 διαφορετικά άτομα και να τους εξηγώ που είναι το λάθος και να μην καταλαβαίνουν. Την 5η φορά και αφού είδε περάσει καμία εβδομάδα που με ταλαιπωρούσαν, βγήκε ένας κύριος και κατάλαβε αμέσως στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα ότι υπάρχει λάθος και μου είπε ότι έχω δίκιο. Έχει πέσει αρκετά το επίπεδο. Λογικά δεν θα ξαναανανεωσω όχι ότι και οι άλλες εταιρίες είσαι κάτι καλύτερο

Unknown είπε...

Κάθε καρυδιάς καρύδι. Ένα σχόλιο ανυπόστατο. Πετάς και ένα όνομα ενός εργαζομένου και μια χαρά, να σε πάρουμε στα σοβαρά. Ούτε τι πρόβλημα έχεις δεν μας είπες..Και στην τελική γιατί απλά δεν αλλάζεις δίκτυο;; Ίσα για να λέμε ο καθένας το μακρύ και το κοντό του.
ΥΓ Προφανώς και παντού υπάρχουν κακοί υπάλληλοι. Θέλεις να μας πεις το επάγγελμα σου να καταλάβουμε τι καπνό φουμαρει ο κλάδος σου;;

Νοτις είπε...

Νομίζω ότι λέτε υπερβολές είμαι πάρα πολα χρόνια πέλατης και ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα και πάντα έχω εξυπηρετηθεί άψογα

Ανώνυμος είπε...

Και που ηχογραφούνται οι συνομιλιες, τι έγινε; Οι παλιοί έλεγαν: "Δεν μπορείς ν' αλλάξεις τις βούλες της λεοπάρδαλης"...

Gino loria είπε...

ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, ΟΛΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΝΤΑΦΟΝ. ΓΙΑΤΙ; ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΛΑΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ; ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ, ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ. ΑΣ ΜΗΝ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΙΔΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

Μιχ αρχοντας είπε...

Φίλοι και φίλες εγώ ειμουνα στη βονταφον πολλά χρόνια και τελευταία μου είχε βάλει 19 τετραψήφιους αριθμούς ο λογαριασμός έφτασε στα ουράνια έχω γράψει και στο πρόσωπο μου λογαριασμό

Unknown είπε...

Μιλάς πολύ λογικά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Παντού υπάρχουν καλοί και κακοί εργαζόμενοι. Εγώ πάντως δεν υιοθετώ την άποψη της κυρίας, διότι είμαι από την αρχή που υπάρχει η εταιρεια και παλαιότερα ως PANAFON και έως σήμερα έχω πολύ καλή άποψη για την εταιρεια και την εξυπηρέτησης τους. Σίγουρα μετά από είκοσι χρόνια έχουν δημιουργηθεί κάποια προβλήματα αλλά πάντα με καλή θέληση όλα λύνονται και πάντα εξυπηρετούμε. Και να φανταστείς ότι αυτή την στιγμή είμαι σε κάποιο προβληματάκι με την εταιρεια αλλά θεωρώ θα λυθεί αμεσα. ( οικονομικού θέματος) . Όλα καλά όμως ΦΕΝ την αλλάζω . Χρόνια πολλά για την ημέρα

JOHN είπε...

Βγαζουν κι αλλες μανταρινιες μανταρινια!Απλουστατα οποιος εχει προβλημα σηκωνεται και φευγει!Πολλα εχουν ακουστει για τη VODAFONE και δεν ειναι ολα ψεματα και φαντασιωσεις!Αλλα στη χωρα μας η δικαιωσυνη ειναι σαν την οχια,δαγκωνει μονο τους ξυπολητους!