Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

"Είμαι δεξιά γιατί είμαι ομοφυλόφιλη. Είμαι λεσβία"!

Η Alice Weidel, υποψήφια με το κόμμα "Εναλλακτική για τη Γερμανία" (Alternative für Deutschland -  AfD) κάλεσε τους γκέι και τις λεσβίες να υπερψηφίσουν το κόμμα της: "Είμαι δεξιά γιατί είμαι ομοφυλόφιλη. Είμαι λεσβία"!
Το βροντοφώναξε στη διάρκεια προεκλογικής συγκέντρωσης στην...
Viernheim, την καρδιά της βιομηχανικής Γερμανίας.
Η Alice συζεί εδώ και καιρό με τη συντρόφισσα της Sarah Brossard κι επισημαίνει: "Σ' εμάς τους ομοφυλόφιλους δεν ενδιαφέρει καθόλου ο θεσμός του γάμου όταν δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε το βράδυ... υπάρχουν συμμορίες ισλαμιστών που τρομοκρατούν τους ομοφυλόφιλους...".

Να είμαστε λίγο σοβαροί... ομοφυλόφιλοι δεν είναι κυρίως "αριστεροί" όπως επικαλείται ο κύριος Τσακαλώτος κι η παρέα του... είναι διαδεδομένο το "άθλημα"... Ο Σόρος κι η νέα τάξη δεν έχουν διακρίσεις αριστερών και δεξιών...
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τι δουλειά έχουν οι ομοφυλοφιλίες με τις
αριστερές και τις δεξιές ρε μπαρμπούτσαλα;
Ακόμα και τον πάτο σας και τη γλώσσα σας
πολιτικοποιήσατε, γαμώ το φελέκι σας.
Γι' αυτά τα βούρλα με το πανό μιλάω..