Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

Ο εαυτός μου με γράφει μεγαλοπρεπώς στα παπάρια του και γκουγκλάρει...

Panagiotis Karystinos
Να, εδώ. Κοιτάζω μια εκδήλωση που κάνει το ξεκίνημα. Διαβάζω τον τίτλο: "Από την Τσετσενία μέχρι τα ελληνικά Pride
Πως θα φτάσουμε σε έναν κόσμο χωρίς διακρίσεις;
".
Λέω στον εαυτό μου: "Ομορφάντρα μου, είναι ώρα να σταματήσεις. Κλείσε σε παρακαλώ την...
καρτέλα."
Ο εαυτός μου αρνείται. Διαβάζει παρακάτω, και βλέπει πως γκεστ σταρ είναι ένας lgbt ακτιβιστής από τη Ρωσία. Κάνω ένα συνειρμό για το πώς ακούγεται η λέξη 'ακτιβιστής' στα αφτιά των Ρώσων και Ουκρανών συντρόφων, και διατάζω με μεγαλύτερη ένταση τον εαυτό μου - που έχει ήδη πάρει κόπι το όνομα τού τύπου και ετοιμάζεται να το γκουγκλάρει: "Κλείσε ΤΩΡΑ την καρτέλα."
Ο εαυτός μου με γράφει μεγαλοπρεπώς στα παπάρια του και γκουγκλάρει. Βρίσκει αρθρογραφία του στο όπεν ντιμόκρασι, και τον ίδιο να συμμετέχει σε διαδήλωση ενάντια στη ρωσική επιθετικότητα στην Ουκρανία. Κάπου εκεί τού αρπάω το ποντίκι από το χέρι και κλείνω τις σχετικές καρτέλες πριν προλάβει να διαβάσει τι γράφουν.
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: