Δευτέρα, 1 Μαΐου 2017

Ψιτ, καταληψίες του City Plaza και υποστηρικτές τους...

Aliki Papachela
Ψιτ, καταληψίες του City Plaza και υποστηρικτές τους.
Σταματήστε να κατηγορείτε και να στοχοποιείτε ότι περπατάει, κολυμπάει, πετάει και είναι κατά αυτής της αθλιότητας. Δεν είναι οπαδοί της Παπαχελά, όπως θέλετε να τους παρουσιάσετε, πολλοί δεν είναι καν "φίλοι" μου ή φίλοι μου. Δεν τους ξέρω καν τους ανθρώπους. Είναι απλά άνθρωποι με κριτική σκέψη, κοινό νου, αίσθημα δικαίου, αρχές. Αν εσείς θέλετε να απειλείτε το σύμπαν δημόσια ή ιδιωτικά ότι δήθεν αυτοί σας στοχοποιούν κι "έχετε ράμματα για την γούνα τους" και θα τα "βρούμε στην δικαιοσύνη", αυτήν την αστική που κατηγορείτε εμένα ότι την...
χρησιμοποιώ και τώρα θα καταφύγετε σ αυτήν, και δεν καταλαβαίνετε ότι τραμπουκίζετε κι ότι πιάσει, αν παίρνετε ανθρώπους και τους κρεμάτε στα μανταλάκια επειδή τεκμηριωμένα δεν στηρίζουν αυτήν την αθλιότητα νομίζοντας ότι πες πες κάτι θα μείνει κι αυτή είναι η πολιτική σας, ο βούρκος τον οποίον μετέρχεστε θα σας καταπιεί πριν το καταλάβετε.
Εντάξει, εγώ είμαι το τέρας της υφηλίου, με τα 16 κεφάλια και τις 80 ουρές, ο σύντροφός μου κι οι άνθρωποί μου επίσης, η Σοφία είναι αυτή απ την Χίο που κουβαλάει μια Παπαχελά μέσα της, η Αριστέα θα κληθεί απ τον εισαγγελέα να απολογηθεί γιατί έχει συγγενή δικαστικό, ο Φώτης είναι αυτό το σούργελο με το ζελέ στα μαλλιά, ο Ονάσογλου ο πέφτουλας ανθοπώλης που παραπλανεί τον κόσμο, η Χρύσα παίρνει μηνύματα "δεν είσαι και τόσο αθώα", και ων ουκ έστιν αριθμός. Εσείς τι είστε;
Φωνάζει ο κλέφτης είστε κι ως γνωστόν ο ψεύτης κι ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται κι έχετε και τις δύο ιδιότητες. Παρήλθε ο χρόνος σας.
Μαζεύτε τα γιατί θα σας μαζέψουν οσονούπω. Κι όχι οι μπάτσοι κι η κυβέρνηση, αλλά οι άνθρωποι.
ΨΟΦΟ είπα;
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: