Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017

Εβίβα ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΑ... Τρίτη 13 Ιουνίου μάρτυς κατα του κατηγορούμενου Ν. Σαλαγιάννη...

Αρχοντία Παντζαρίδου
θυροκόλληση είς τάς πόρτας. Κλήση μάρτυρα. Η πρώτη μου σκέψη, ωχ Γεωργία (ξέρει εκείνη) τρεχάτε ποδαράκια μου.
Βάζω γυαλί να δω τι ακριβώς γράφει. χα. Τρίτη 13 Ιουνίου μάρτυς κατα του κατηγορούμενου Ν. Σαλαγιάννη.
Δεν έκατσα να σκεφτώ, άλλωστε εδω και 4 χρόνια ειδικότερα τα 2 τελευταία τα έχω συζητήσει με την...
συνειδησή μου.
Και με αυτήν θα συζητώ, άλλωστε εχω τόσες ώρες "ελεύθερες". Είναι και εκείνη η μαμά μου, που έλεγε το Κόμμα, το Κόμμα.....
Κατάλαβες κύριε Σαλαγιάννη. Κάποιοι μπορούμε να μιλάμε γι αυτήν. Εσυ, ζήσε με το παιχνιδάκι που μια χαρά έστησες
Μην μιλάς όμως με εκείνο το μελιστάλαχτο, ολίγον γοητευτικό για συντρόφους και για μια Ελλάδα που θέλεις να πάει μπροστά.
42.000 χιλ. σύμφωνα με χαρτιά τα οποία φέρουν την υπογραφή σου.
Και τα φυλώ Νικολάκη, έτσι για να σε θυμάμαι. Εσυ ξέρεις καλύτερα απο όλους. Σωστά;;;;
Εβίβα των εργατικών δικαιωμάτων. Εβίβα των δίκαιων πολιτικών.
Και στα παλαιά μου τα υποδήματα ποιοι θα δυσαρεστηθούν.
Θα σας αγναντεύω απο μακρόθεν.
Ξέρω σας έκανα τα μουτρα κρέας......
Θα ήθελα όμως να ήξερα, τι θα κάνατε πολλοί απο εσάς αν βρισκόσαστε στην ίδια θέση. Πολύ θα το ήθελα.
Εβίβα ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΑ... στο μπαράκι αναφέρομαι.
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: