Σάββατο, 29 Απριλίου 2017

"radical chic"...Ελένη Ανδριανού... όταν οι μεγαλοαστοί παίζουν τα ααναρχόπουλα


Τώρα να γελάσω που επιβεβαιώνομαι ή να κλάψω με την βλακεία;
Η Ελένη Ανδριανού, "δημοσιογράφος", μέλος της ΕΣΗΕΑ, που έχει εκπομπή στην ErtOpen, αφού διένυσε ένα δεκαπενθήμερο ράλλυ επιθέσεων, λασπολογίας, κανιβαλισμού, διαστρεβλώσεων εναντίον μου, τελικά επιβεβαιώνει αυτό ακριβώς που...
έγραφα.
Εχοντας πάρει θέση και μάλιστα με άθλιες επιθέσεις εναντίον μου είχε ανακοινώσει ότι θα κάνει εκπομπή που θα με καλέσει μαζί με τους καταληψίες και τους πρώην εργαζόμενους του Τσατσάνη, ειρωνευόμενη λέγοντας "να δούμε ποιός θ αρνηθεί να έρθει" (Πρώτο σκρηνσοτ.). Εγραψα εγώ κάποια στιγμή ότι είναι προσχηματικό όλο αυτό και θα το χρησιμοποιήσει εναντίον μου, δήθεν ότι αρνούμαι να πάω. (Δεύτερο σκρηνσοτ η απάντησή της.)
Και τώρα ανακοινώνει εκπομπή για τις 5 Μάη, χωρίς να μ έχει καλέσει προσωπικά, ένα ποστ στο φατσομπούκι και μάλιστα όταν δεν είμαστε "φίλες" δεν είναι πρόσκληση σε εκπομπή, θα μπορούσα κάλλιστα να μην το έχω δεί, λέγοντας όμως ότι οι καταπατητές της περιουσίας μου δεν θέλουν να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι εκπομπής μαζί μου κι αν θέλω να παρέμβω τηλεφωνικά! (Τρίτο σκρηνσοτ.)
Τραγέλαφος! Αν αυτή είναι η ελληνική δημοσιογραφία στο Ελλάντα, η τρίτη εξουσία, που καταγγέλει κιόλας τους μεγαλοδημοσιογράφους που διαμορφώνουν γνώμες, και εννοείται ότι προσπαθεί να κρατήσει το επίπεδό της ψηλά, χέσε ψηλά κι αγνάντευε!
ΕΣΗΕΑ ακούει; Συνάδελφοί της ακούτε;
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: