Δευτέρα, 10 Απριλίου 2017

Μέχρι να τελεσιδικήσει η υπόθεση θα έχεις κακογεράσει και δεν θα μπορείς να δείς το Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ ν' αποφανθεί τα δέοντα...

ΑΘΗΝΑ, 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως όσον αφορά στη δικαστική διαμάχη μου με τον Νίκο Ρούσση, το αρμόδιο Δικαστήριο τον... καταδίκασε χθες, Δευτέρα, 3 Απριλίου, σε μονοετή ποινή φυλάκισης. Σας ευχαριστώ για τη στήριξή σας στο εγχείρημα λασπολογίας από πλευράς του, καλλιεργώντας υποψίες χωρίς ίχνος αλήθειας για το πρόσωπό μου, θίγοντας την τιμή και την υπόληψή μου -με χυδαίες αναρτήσεις του στο προφίλ μου και στο προφίλ του στο Facebook, αλλά και σε δημοσιογραφικές ιστοσελίδες- ως άνθρωπο, ως γυναίκα, ως δημοσιογράφο και ως δικό σας εκπρόσωπο στο Μεικτό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ. Από τις 31 Οκτωβρίου 2015 περίμενα καρτερικά την ηθική δικαίωσή μου αφήνοντας το λόγο στη Δικαιοσύνη και ευελπιστώ πως ενάμιση χρόνο μετά και το Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ θα αποφανθεί τα δέοντα!
Με ιδιαίτερη εκτίμηση και φιλικούς χαιρετισμούς
Η Εκπρόσωπος Εργαζομένων του ΑΠΕ - ΜΠΕ στο Μεικτό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ

* Η μονοετής φυλάκιση μανδάμ Μπομπαντούρ είναι με τριετή αναστολή.
* Εναντι της απόφασης ασκήθηκε ήδη έφεση
* Μέχρι να τελεσιδικήσει η υπόθεση θα έχεις κακογεράσει και δεν θα μπορείς να δείς το Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ ν' αποφανθεί τα δέοντα.
Νίκος Ρούσσης
7 Απριλίου 2017 (Στρασβούργο)
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: