Παρασκευή, 28 Απριλίου 2017

...Ελένη Ανδριανού, πλουσία μεγαλοαστή που το παίζει αναρχόπουλο

Aliki Papachela
Λοιπόν, η ενορχηστρωμένη άθλια επίθεση που δέχομαι, εγώ ο σύντροφός μου κι όσοι τολμούν να με στηρίξουν, όχι εμένα δλδ το δίκιο, τις τελευταίες 15 μέρες, έχει ενορχηστρωθεί από ένα παρεάκι παρά την κατάληψη του ξενοδοχείου μου με αρχηγόπουλο την Ελένη Ανδριανού, πλουσία μεγαλοαστή που το παίζει αναρχόπουλο, που φέρει εαυτόν ως δημοσιογράφο και μάλιστα στην...
αυτοδιαχειριζόμενη Ερτ Open. Οι αθλιότητες που μου έχει προσάψει, ο κανιβαλισμός που έχει ενορχηστρώσει μαζί με την ατέρμονη παραπληροφόρηση και διαστρέβλωση των γεγονότων δεν έχει όριο.
Η κυρία λοιπόν προκαλεί κιόλας λέγοντας ότι θα με καλέσει και στην εκπομπή της για "αντικειμενική ενημέρωση", αφού όμως εδώ και 15 μέρες όχι μόνο έχει πάρει θέση εναντίον μου με προσωπικές επιθέσεις, αλλά και διαστρέβλωση των πάντων, αλλά με χρεώνει κιόλας αν αρνηθώ να πάω, μη έχοντας με ακόμα καλέσει!
Σήμερα πλέον κορύφωσε την επίθεσή της βγάζοντας ένα "στάτους" που λέει "Στηρίζω την κατάληψη City Plaza, διαγράψτε με". Απ ότι μαθαίνω αυτό έγινε εν είδει αλυσίδας μετά σ όλο το φατσομπούκι, αφού το κοινοποίησαν οι παροικούντες στην κατάληψη.
Εγώ δεν θα πω διαγράφτε αυτήν και τους συν αυτή, ούτε θα πω διαγράφτε εμένα.
Θα πω να τους χαίρεστε και όσοι σιωπηρά συναινείτε με τέτοιες γκαιμπελίστικες τακτικές προσπάθειας ελέγχου μαζών, γκετοποίησης και ακραίου φασισμού πάνω σε όποιο δικαίωμα συμπολίτη σας που βάζουν σε κίνδυνο την ζωή του ολόκληρη, ψυχικά, σωματικά, οικονομικά, με κάθε τρόπο, είστε συνένοχοι και άξιοι να το λουστείτε.
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: