Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2017

Ο Ψύλλος, των Κοτζιά-Λιβάνη, δεν ξέρουν που έμπλεξαν με τη μήνυση εναντίον του Ρούσση... την γαμούσε ένα φιλαράκι μου ο Νικολής, που είχε το μπάρ "Δελφίνι»...

Nikos Roussis 
...και βάζω, που λέτε, στο google.gr «Νίκος Ρούσσης», για να βρώ συνοπτικά τι έχω κάνει στην σαραντάχρονη πορεία μου στη δημοσιογραφία, προκειμένου να ετοιμάσω μία αξιοπρεπή νεκρολογία, για να την εκφωνήσουν από την ΕΣΗΕΑ, όταν μετά από καμιά 20ριά χρόνια, τους κάνω τη χάρη κι’ εγκαταλείψω τον...
μάταιο και άδικο τούτο κόσμο.
...και βλέπω δεκάδες άρθρα στο διαδίκτυο, σωρεία ρεπορτάζ στην πάλαι ποτέ ένδοξη και αδικοχαμένη «Ελευθεροτυπία», πληθώρα βίντεο με συνεντεύξεις με ευρωβουλευτές για το Κανάλι της Βουλής και κάμποσες δημόσιες και θαραλέες παρεμβάσεις μου σε δημοσιογραφικά ιντερνετικά σάϊτ.
Βρήκα κι’ ένα βιογραφικό μου και θυμήθηκα με συγκίνηση ότι υπήρξα για δέκα χρόνια Εκπρόσωπος Τύπου του Συμβουλίου της Ευρώπης στην Ελλάδα και πήρα τ’ αρχίδια μου και επί μία διετία εκλεγμένος Διεθνής Γραμματέας της Ενωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων.
..και βάζω μετά στο google.gr «Μιχάλης Ψύλος» και βλέπω ότι ο άνθρωπος έχει σπουδάσει ...γεωλογία, ήταν στην ΚΝΕ και στο «Πράττω» του Κοτζιά, ότι υπήρξε για χρόνια εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι δραστηριοποιήθηκε, κρυφίως και υπογείως, στις τάξεις του ΣΥΡΙΖΑ, ότι είχε βγάλει ένα βιβλίο κατά της Γερμανίας, που γύρναγε σαν πραματευτής, και το παρουσίαζε καθ’ άπασαν την ελληνική επικράτεια και ότι εν τέλει διορίσθηκε Γενικός Διευθυντής του ΑθηναΪκού Πρακτορείου Ειδήσεων.
Οσο κι’ άν έψαξα δεν βρήκα, κάποια ρεπορτάζ του, στις εφημερίδες που λέει ότι δούλεψε ή κάποια βίντεο από την δουλειά του στην τηλεόραση.
...και είπα.
Ρε δεν βάζω στο google.gr «Ασπασία Βελονάκη», να δώ ποιά είναι αυτή η γκομενίτσα που θέλει να μου πάρει το δημοσιογραφικό «σκάλπ» παραπέμποντας με στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ.
Βρήκα, είναι η αλήθεια, αρκετά βίντεο και ρεπορτάζ της, για τους νταγκλαράδες του μπάσκετ, ορισμένες «παρεμβάσεις» της, μέσω φέϊσμπουκ, πνιγμένες στα σάλια για τον ογκόλιθο της δημοσιογραφίας και επικεφαλής του ΑΠΕ Μιχάλη Ψύλο (μετά φωτογραφιών βεβαίως-βεβαίως) και διεπίστωσα ότι είχε κατέβει υποψήφια στις εκλογές για ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και είχε πάρει ...29 ψήφους.
Ενθουσιασμένος από την ιντερνετική αυτή μου περιήγηση σκέφθηκα να βάλλω στο google.gr και το όνομα της προέδρου του Πειθαρχικού Συμβουλίου της ΕΣΗΕΑ Αγγελικής Γυπάκη, την οποία βέβαια την ήξερα προσωπικώς από τα καλοκαίρια που πέρναγα στην Σίφνο και ήταν ηλίου φαεινότερον ότι την γαμούσε ένα φιλαράκι μου ο Νικολής, που είχε το μπάρ "Δελφίνι» στο θρυλικό «Στενό» της Απολωνίας.
Δεν βρήκα και πολλά πράγματα, με την έννοια ότι το γκούγκλ δεν με βοήθησε να δώ ρεπορτάζ της σε εφημερίδες ή βίντεο σε τηλεοράσεις, ουτε να δώ βαρυσήμαντες παρεμβάσεις της για το μέλλον του δημοσιογραφικού κλάδου.
Η χριστιανή αυτή, όπως μου είπε το γκούγκλ, έκανε ρεπορτάζ υπουργείων στην «Απογευματινή» και αργότερα στο «Ελεύθερο Τύπο», τάπαιρνε λέει χοντρά, ως επικεφαλής Γραφείου Τύπου σε διάφορους κρατικούς οργανισμούς επί Νέας Δημοκρατίας και τελευταίως, φιγουράριζε ως η «σύντροφος» του ...Πάνου Σόμπολου του οποίου, όπως πληροφορήθηκα, είχε αλλάξει τη ζωή του στα ...γεροντάματα.
Ε, μετά απ’ αυτά, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είναι αδύνατον, από κοινού αυτές οι ψωλότριχες και μουνότριχες του περιθωρίου της ελληνικής δημοσιογραφίας, να μου πάρουν εμένα την δημοσιογραφική ταυτότητα.!
Θα δείξει, δεν ξέρω κιόλας

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

1 σχόλιο:

petros dimitriou είπε...

Για αυτά που γράφεις Ρούσση, δικό σου θέμα... Αλλά κοτζάμ δημοσιογράφος και να γράφεις "θαραλέος", "Απολωνίας" και ότι είσαι "Διεθνής Γραμματέας της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων" (αντί για "Γραμματέας της Διεθνούς Ένωσης"...)... Ε! πόσο σούργελο είσαι ρε Ρούσση!