Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2017

...κατηγορούμαι για κατά συρροήν προσβολή της τιμής και της υπόληψης του ...ανυπόληπτου "γιουσουφακίου" του ΣΥΡΙΖΑ

Σας βλέπω, εκεί στις αρχές Απριλίου, να συγκεντρώνεστε μαζικά έξω από την Ευελπίδων και να φωνάζετε "ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΡΟΥΣΣΗ"!!!
...και μέχρι τότε να συγκεντρώνετε υπογραφές εδώ μέσα, κατά του καθεστώτος που προσπαθεί, με αγωγές και μηνύσεις, να φιμώσει κάθε ελεύθερη και αδέσμευτη φωνή στο Διαδίκτυο.
Πρίν λίγο με πήραν τηλέφωνο από την Αστυνομία της γειτονιάς και με ειδοποίησαν ότι, θα πρέπει να παραλάβω μία έγκληση από τα ελληνικά δικαστήρια, για να παραστώ, ως κατηγορούμενος, σε δίκη για... συκοφαντική δυσφήμιση μέσω του Τύπου στις 3 Απριλίου 2017, ύστερα από μήνυση που έχει καταθέσει εναντίον μου ο Γενικός Διευθυντής του ΑΠΕ Μιχάλης Ψύλος, περισσότερο γνωστός και ως "ανειδίκευτος εργάτης της δημοσιογραφίας".
Απ' ότι μου είπε το "όργανο" κατηγορούμαι για κατά συρροήν προσβολή της τιμής και της υπόληψης του ...ανυπόληπτου "γιουσουφακίου" του ΣΥΡΙΖΑ, μέσω της προσωπικής μου σελιδας στο φέϊσμπουκ και μέσω αναρτήσεων μου σε διάφορα δημοσιογραφικά σάϊτ στην Ελλάδα.
Ελπίζω το απόγευμα, να μπορέσω να παραλάβω το "χαρτί" για να δώ αν θα μου πληρώσουν τα έξοδα για να κατέβω να με δικάσουνε ή αν θέλουνε πάλι να την βγάλουμε "τζάμπα"
Στο μεταξύ, πρέπει να βρω δικηγόρο να με εκπροσωπήσει στην Αθήνα, να ενημερώσω τις ευρωπαϊκές δημοσιογραφικές ενώσεις που είμαι μέλος, την Διεθνή Ομοσπονδία Δημοσιογράφων και τον Επίτροπο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για να οργανώσω την υπεράσπιση μου.
Το μόνον βέβαιον είναι ότι, ο Φασισμός του καθεστώτος δεν θα περάσει και τη φωνή μου, μόνο ο ...Χάρος θα μπορέσει να την φιμώσει.
Εχω πολύ δουλειά μπροστά μου αδέλφια.
"Είμαι ένας άνθρωπος που τον μποδίζουν να βαδίσει
είμαι ένας άνθρωπος, που θέλουν να τον αλυσοδέσουνε"
Μπονζούρια και δεν είναι καθόλου πλάκα
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οπου έχεις δίκιο προχώρα.
Τη συνείδηση σου νάχεις καθαρή.

Ανώνυμος είπε...

ειδοποίησε πότε σε καλούν τα πουστράκια του συστήματος για να είμαστε εκεί,
θα σου κλάσουνε τον μπούτσον αγαπητέ Νικόλα