Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017

Σοφία Αραβοπούλου... Ανδρονίκη Μπάκουλη... αυτές "κορυφές" της ελληνικής δημοσιογραφίας!

Nikos Roussis 
Αντε να σας "φτιάξω" το πρωϊνό Σαββατιάτικα, γιατί εγώ έχω ...σπαράξει από τα γέλια.
Οπως βλέπετε, έχω στα χέρια μου, τις έγγραφες καταθέσεις της Σοφίας Αραβοπούλου (συμμετέχει στο ΔΣ του ΑΠΕ-ΜΠΕΕΕ ως εκπρόσωπος των εργαζομένων) και της Ανδρονίκης Μπάκουλη, που απλώς εργάζεται στήν...
ιστοσελίδα Sport 24.
Οι δύο αυτές "κορυφές" της ελληνικής δημοσιογραφίας, προσήλθαν ως μάρτυρες εναντίον μου στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, για να στηρίξουν, με τις μαρτυρίες τους περί της ελεεινής μου ύπαρξης, την έγκληση που μου έχει κάνει στο "όργανο" η εικονιζόμενη Ασπασία Βελονάκη, γενικώς εκπρόσωπος όλων των εργαζομένων στο Πρακτορείο.
Ξεκινώ, με ένα "απόσπασμα" από την έγγραφη κατάθεση της Ανδρονίκηςκαι ζητώ την βοηθεια των γυναικών να κρίνουν την σοβαρότητα των ομοφύλων τους.
" Είχα μία επαφή με τον κ.Ρούσση, ο οποίος έχει έντονη δραστηριότητα στο φέϊσμπουκ, για ένα πόστ πάλι για την κυρία Βελονάκη και προσπάθησα να του πώ ότι, είναι η άποψη του, αλλά θα πρέπει να εκφράζεται με κόσμιο τρόπο, γιατί τα βλέπει κόσμος και μου επιτέθηκε, λέγοντας ότι έχω ψυχολογικά προβλήματα...
...του είπα ότι τα διαχειρίζομαι, γιατί παρακολουθούμαι από ψυχολόγο και του πρότεινα να κάνει το ίδιο αν θέλει να ευτυχήσει"
Και συνεχίζω μ' ένα απόσπασμα από την έγγραφη κατάθεση της Σοφίας:
"...Θα ήθελα να προσθέσω ότι όλο αυτό το διάστημα, που είναι τουλάχιστον δύο χρόνια, αυτή η γυναίκα έχει υποστεί τέτοια ψυχολογική βία απ' αυτόν τον άνθρωπο, που δεν φαντάζεστε.
Είναι τεράστιο το ψυχολογικό κόστος και πρέπει να υπάρξει μια ηθική δικαίωση γι' αυτή τη γυναίκα"
...και συγκινημένη απ' αυτήν την συμπαράσταση, η άλλη πήρε μαραμάσχαλα το ψυχολογικό της κόστος και σάλταρε στην μπασκέτα (συμπληρώνω)


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: