Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2016

Όχι τίποτ' άλλο, θα ήμουν γκόμενα υπουργού τώρα, μπορεί νά'χα χωθεί και συμβουλάτορας πουθενά...

Eleni Andriopoulou
Θυμάμαι λοιπόν σε μια Κεντρική Επιτροπή του Σύριζα κάπου εκεί μεταξύ 2012-2013, ο Μπαλάφας με πλεύρισε και μου την έπεσε κανονικά..."Δεν έχω ξαναδεί τόσο όμορφη γυναίκα", "θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω από κοντά" και τέτοια.
Εγώ η ανόητη δεν του έδωσα σημασία, χαμογέλασα ευγενικά με τις μαλακίες που έλεγε και...
έφυγα να πάω μέσα στην αίθουσα.
Τώρα που ακούω την τεράστια πολιτική διάνοιά του στον ΣΚΑΙ μου ήρθε στο μυαλό.
Όχι τίποτ' άλλο, θα ήμουν γκόμενα υπουργού τώρα, μπορεί νά'χα χωθεί και συμβουλάτορας πουθενά..
Να, αυτά χάνουμε εμείς οι ρομαντικοί βολονταριστές ρε πούστη μου.
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: