Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016

Αν είναι να κονομήσω, να την κάνω την έκκληση, ευαίσθητοι του κώλου και ν' αλλάξω και το όνομα μου. Να το κάνω Ρούσνεβα...

Nikos Roussis
Επειδή δεν μπορώ τις αρχιδιές...
Κατά μία έννοια κι' εγώ ΑΜΕΑ είμαι
Και κατά μία άλλη αντιμετωπίζω, εδώ και δύο χρόνια, πρόβλημα επιβίωσης, ζώντας στο όριο της αξιοπρεπούς φτώχειας.
Λέτε ότι, αν κάνω μία δημόσια έκκληση, θα βρεθούν πολλοί "ανιδιοτελείς" τύποι να μου καταθέσουν 400.000 ευρώ στο λογαριασμό μου, να σώσω τη ζωή μου, να καλυτερεύσω την...
αναπηρία μου και να γίνω και ευρωβουλευτής?
Απαντάτε ρε μοσχάρια...
Αν είναι να κονομήσω, να την κάνω την έκκληση, ευαίσθητοι του κώλου και ν' αλλάξω και το όνομα μου.
Να το κάνω Ρούσνεβα...
Και οι "δωρεές" εδώ, στην τράπεζα του Στρασβούργου έτσι....
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

7 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΚΑΚΗΣ είπε...

ΞΕΦΤΙΛΑΣ!! καντο ετσι κι'αλλιως εισαι.. καλα σου 'κανε ο Ψυλος και σε πεταξε με κλωτσιες και καρπαζιες απο το ΑΠΕ.Και να ξερεις.. αν κανανε οι καραγκιοζηδες εκλογες θα ησουνα μονιμα ΠΡΟΕΔΡΟΣ!!

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ
ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ!!!!!!!!!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΖΑΓΟΡΑΚΗ....ΣΠΥΡΑΚΗ...ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ
ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΩ

Ανώνυμος είπε...

λοιπον μπαρμπα νικο, ακου τι θα κανουμε.
εσυ θα πλακωσεις στο ξυλο εμενα κ γω εσενα.
θα φασκιωθούμε, θα βγουμε στα καναλια να κλαιγόμαστε κανα μηνα κ θα πεφτουν οι δωρεες βροχη.
ετοιμασε εσυ το λογαριασμο στη UBS κ γω θα ετοιμασω την offshore.
θα χεστουμε στο ταληρο. τσιμπανε τα διποδα με κατι τετοια.
θα το πασαλιψουμε κ με λιγο δεξια κ αριστερα κ ειμαστε ετοιμοι.
χοχοχο

Ανώνυμος είπε...

Να κάτσεις στ' αυγά σου και να
μείνεις όπως είσαι.
Στην αξιοπρεπή φτώχεια είμαστε
οι περισσότεροι, και αν και η αξιοπρεπής
φτώχεια δεν σε ταΐζει σωματικά, σε ταϊζει
ψυχικά.
Τέτοια τροφή οι λιποχορτασμένοι δεν
θα τη δουν στον αιώνα τον άπαντα.
Αυτή την τροφή αν τρως, θα κλείσεις
ήσυχος τα μάτια.
Αυτό μετράει στο φινάλε.

Ανώνυμος είπε...

ή ακόμα καλύτερα παρτε βιτριόλι και ριξτε το στη μάπα σας να χάσετε το ένα σας μάτι να καταστραφούν οι φωνητικές σας χορδές και η ζωή σας στην τελική και μετά τα ξαναλέμε.Σκατοψυχα ζώα!

George Sinanidis είπε...

Είσαι φαιδρος.

George Sinanidis είπε...

Είσαι φαιδρος.