Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2016

Ποιος από τους δυο είναι πιο επικίνδυνος για το προλεταριάτο, την εργατική τάξη, τα φτωχά λαϊκά στρώματα;

Eleni Andriopoulou
Έχουμε δυο τύπους: Ο ένας λέει πως "εγώ είμαι νεοφιλελεύθερος, πιστεύω στον καπιταλισμό και είμαι απέναντι στην Αριστερά, έχω εχθρό μου τον κομμουνισμό".
Ο άλλος λέει "εγώ είμαι Αριστερός, είμαι κομμουνιστής, είμαι Μαρξιστής-Λενινιστής, αλλά...
επειδή τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο, στηρίζω και συμμετέχω σε μια αστική κυβέρνηση με στόχο να κερδίσω πράγματα για την εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα και σταδιακά να ανατρέψω τον καπιταλισμό από τα μέσα...".
Ρωτώ: Ποιος από τους δυο είναι πιο επικίνδυνος για το προλεταριάτο, την εργατική τάξη, τα φτωχά λαϊκά στρώματα;
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: