Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2016

Εμένα βρήκατε να διώξετε βρε γαμημένοι, που έτρεχα σαν μαλάκας με τα ελικόπτερα, για να καλύψω το φονικό της Αίγινας;

...και να θυμώσει, λέει, έτι περαιτέρω, ο Δρίτσας, που τον αφήσανε οικογενειακώς στην απέξω και ν' αρχίσει:
"Εμένα βρήκατε να διώξετε βρε γαμημένοι, που έτρεχα σαν μαλάκας με τα ελικόπτερα, για να καλύψω το φονικό της Αίγινας?
Εμένα που κινητοποίησα, μ' ένα νεύμα μου, όλα τα ελλιμενισμένα "βατράχια" στο νησί, για να πάνε να ξεκουβαλήσουν τον... δανδή με την πατρεμμένη, που ο άντρας της ψάχνει ακόμη να βρεί που έβαλε εκείνο το εκατομμύριο?
Εμένα, που βγήκα στο πλευρό του ...Φραπεδιάρη όταν παραληρούσε, να τον στηρίξω, για να καλύψουμε τις πομπές σας?"
Μπαααα, μην περιμένετε, θα του κατασχέσουν το φαρμακείο στον Πειραιά με τα ληγμένα και τι θα πίνει?
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: