Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

Ο πραγματικός διάλογος Σπίρτζη – Λαλιώτη!


Από το "PRESS-GR"
Σπιρ: Που ‘σαι ρε Κώστα, χαθήκαμε.
Λαλ: Πως να μην χαθούμε, Χρήστο μου, αφού άλλαξες κόμμα.
Σπιρ: Τι πας και θυμάσαι τώρα. Άσε που χωρίς εμάς δεν θα έκαναν τίποτα αυτοί. Ζούνε όλοι στην... κοσμάρα τους. Δεν βλέπεις που εφαρμόζουν το μνημόνιο και κλαίνε;
Λαλ: Κι εσύ πάντως τα ρίχνεις τα κλαματάκια σου.
Σπιρ: Συγκινούμαι, μωρέ, με τον πόνο τους, αριστεροί άνθρωποι, τους καταλαβαίνω.
Λαλ: Δεν φαντάζομαι τώρα με τον ανασχηματισμό να κάνετε όλους τους δικούς μας υπουργούς.
Σπιρ: Καλά, θα σας αφήσουμε και μερικούς να τους κάνετε εσείς με τον Μητσοτάκη.
Λαλ: Ποιον Μητσοτάκη ρε Χρήστο, αφού ξέρεις ότι μας χωρίζει χάος.
Σπιρ: Με ποιον άλλον θα πάτε, το ποτάμι θέλει να κάνετε νέο κόμμα.
Λαλ: Σιγά, έκανε κι η μύγα κώλο…
Σπιρ: Ρε συ Κώστα, την είδες την υποχώρηση του Παππά για τις άδειες; Δέχεται τον νόμο του να τον προτείνει το νέο ΕΣΡ που θα βγει. Μπορεί να μου πέταξε τον κουμπάρο μου έξω, αλλά είναι μεγαλείο σου λέω ο άνθρωπος.
Λαλ: Ναι ρε, πολύ συναινετικός ο τύπος. Όλη η κεντροαριστερά του το αναγνωρίζει.
Σπιρ: Χάρηκα πολύ που συναντηθήκαμε έτσι τυχαία και ανταλλάξαμε φιλοφρονήσεις.
Λαλ: Κι εγώ βρε Χρήστο μου. Κι ελπίζω να μην τα διαβάσω σε κανένα σαββατιάτικο Παπαχρήστο.
Σπιρ: Σοβαρολογείς τώρα, Κώστα; Αφού με ξέρεις τι τάφος είμαι.
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: