Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2016

...να επικαλεσθώ "διακόσιους ευρωπαίους αξιωματούχους" που μου δήλωσαν ότι

Nikos Roussis
Επειδή βλέπω ότι, αρχής γενομένης του ΑΠΕ-ΜΠΕΕΕΕ, όλα τα δημοσιογραφικά σάϊτ επικαλούνται στις ηλεκτρονικές τους εκδόσεις, "κυβερνητικές πηγές" ή "αξιωματούχους της κυβέρνησης' για να στηρίξουν ρεπορτάζ σχετικά με τις "βόμβες" πού έχει ο ...Βλάκας στα χέρια του ή με την πιθανή ονοματολογία υπουργών στον νέο ανασχηματισμό, μπορώ εγώ (με είκοσι χρόνια προύπηρεσία στο ευρωπαϊκό ρεπορτάζ) να επικαλεσθώ "διακόσιους ευρωπαίους αξιωματούχους" που μου δήλωσαν ότι:
"Ο Τσίπρας είναι το πιο γελοίο made in usa κατασκεύασμα ηγέτη, που πήγε να...
παραμυθιάσει τους ευρωπαίους, ΟΛΗ η Ευρώπη έχει γραμμένη την Ελλάδα στ' αρχίδια της και απλώς ψάχνει τους τρόπους να πάρουν πίσω οι δανειστές τα λεφτά τους, συζήτηση για το ελληνικό χρέος δεν πρόκειται να υπάρξει πριν το 2018, τα μνημόνια που υπογράφθηκαν πρέπει να εκτελεσθούν και στα παπάρια των ευρωπαίων αν θα ψωμολυσάξουν οι έλληνες."
"Καλά τρώγανε τόσα χρόνια από τα δανεικά κι' αγύριστα", τονίζουν οι "ευρωπαϊκές πηγές μου", καιρός τώρα να πληρώσουν, είτε ξεπουλώντας τα πάντα, είτε στήνοντας κώλο, είτε παίρνοντας φαλάγγι αυτούς που, οικεία βουλήσει, τους δούλεψαν με υποσχέσεις "
Το συμβόλαιο του ...Βλακα με τις ΗΠΑ τελειώνει, σ' ένα μήνα, με την λήξη της θητείας Ομπάμα στον Λευκό Οίκο, μου είπαν και μετά ανεξαρτήτως ποιός θα τον διαδεχθεί στην καρέκλα του πλανητάρχη, μπορεί οι Αμερικάνοι, αν έχουν καλή θέληση, να αφήσουν την Ψωροκώσταινα να γίνει επαρχία της ..νεο-.Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, κατέληξαν οι "ευρωπαϊκές πηγές μου"
Τι να σας πω ρε κουκούμαυλοι, κι' εγώ "πηγές" επικαλούμαι....
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: