Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013

Ο νεοφασίστας τηλεβιβλιοπώλης πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη!

Γράφει ο Κώστας Βαξεβάνης
Να ψεύδεται και να χρησιμοποιεί τη βουλευτική του ιδιότητα για λόγους προσωπικής εκδίκησης πιάστηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Μετά τις αποκαλύψεις του ΗΟΤ DOC αναφορικά με την εμπλοκή της γυναίκας του, Ευγενίας Μανωλίδου στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ και τη δημόσια τοποθέτηση του δημοσιογράφου και εκδότη του ΗΟΤ DOC, Κώστα Βαξεβάνη ότι θα πρέπει για λόγους ηθικής τάξης να παραιτηθεί από μέλος της Προανακριτικής Επιτροπής, ο βουλευτής της ΝΔ χρησιμοποίησε με αισχρό τρόπο τη βουλευτική του ιδιότητα.Δηλαδή ζήτησε να ενημερωθεί για το κόστος της εκπομπής ενώ ως γνωστόν το κόστος της μπορεί να το δει ο οποιοσδήποτε στο... «Διαύγεια».
Αναλυτικότερα, το ακριβές κόστος της εκπομπής το “Κουτί της Πανδώρας” το οποίο προβαλόταν στην ΕΡΤ βρίσκεται αναρτημένο στο Διαύγεια. Για τρία χρόνια δηλαδή για το 2010, το 2011 και το 2012 ανήλθε σε 1.447.388 ευρώ. Το 2010 το κόστος της εκπομπής ήταν 362.786 ευρώ. Το 2011, κόστισε 716.217 ευρώ και αυτό επειδή προβλήθηκαν περισσότερα επεισόδια, ενώ το 2012 ήταν 368.385 ευρώ. Σε ότι αφορά το κόστος ανά επεισόδιο ήταν 24.772 ευρώ το 2010, 22.000 το 2011 και 20.000 ευρώ το 2012.
Σημειωτέον, ότι το 2012, το κόστος ήταν τελικά πολύ χαμηλότερο διότι προβλήθηκαν μόνο 13 επεισόδια και στη συνέχεια η ΕΡΤ αναίτια σταμάτησε να προβάλει την εμπομπή. Όπως φαίνεται απο το Διαύγεια όμως, το ποσό αυτό αφορά μισθούς 20 ανθρώπων, κάμερες, μοντάζ, έξοδα αποστολής, έξοδα διαμονής, και ότι περιελάμβανε ολοκληρη η παραγωγή. Και μάλιστα πρόκειται για το μικρότερο κόστος από όλες τις ομοειδείς εκπομπές τόσο στην κρατική, όσο και στην ιδιωτική τηλεόραση.
Παρόλο που αυτό ήταν γνωστό και ο καθένας μπορούσε να πληροφορηθεί το κόστος της εκπομπής, ο κ. Γεωργιάδης εντέχνως έγραφε στο twitter, καλυμένος απο τη βουλευτική του ασυλία, ότι η εκπομπή στοίχισε γύρω στα 2 εκατ. ευρω και αυτά για μια μόνο τηλεοπτική σεζόν.
Παρότι αυτά ήταν γνωστά ο Άδωνις Γεωργιάδης, άφηνε να εννοηθεί οτι το ποσό αυτό ήταν ο μισθός του Βαξεβάνη. Στη συνέχεια υποστήριξε ότι επρόκειτο για αποζημίωση την οποία έλαβε η εταιρεία του κ. Βαξεβάνη, παρά το γεγονός ότι γνώριζε πως ο Κώστας Βαξεβάνης δεν είναι ιδιοκτήτης καμιάς εταιρείας παραγωγής.
Η ίδια η ΕΡΤ με απάντησή της όμως διαψεύδει κατηγορηματικά τον κ. Γεωργιάδη. Συγκεκριμένα στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας, αναφέρονται ως μέτοχοι οι Αντώνης Καφετζόπουλος, Κωνσταντίνος Μωριάτης, Παναγιώτης Καραμπίνης, Αλέξανδρος Καρδαράς, Δέσποινα Κονταργύρη, Άρης Παππάς και Μαρία Δρανδάκη. Το όνομα του Κώστα Βαξεβάνη δεν αναφέρεται πουθενά.
Είναι δεδομένο ότι δεν πρόκειται για κάποιο λάθος του κ. Γεωργιάδη αλλά για συνειδητή διαστρέβλωση της αλήθειας και ανέντιμη συμπεριφορά την οποία επέδειξε με τη χρήση της βουλευτικής του ιδιότητας, υποβάλλοντας ερωτήσεις για θέματα που ήταν ήδη γνωστά και δημοσιευμένα. Ο κ. Γεωργιάδης δεν πιάστηκε απλώς με τη γίδα στην πλάτη αλλά αποτελί τον τράγο της πολιτικής. Η συνέχεια θα δοθεί στα ελληνικά δικαστήρια.
Δείτε την επίσημη απάντηση της ΕΡΤ







Σας παραθέτουμε τις συμφωνίες της εταιρίας παραγωγής του Κουτιού της Πανδώρας με την ΕΡΤ, όπως αυτές δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια. Σε αυτές μπορείτε να δείτε τα ποσά και τον αριθμό των εκπομπών που σύμφωνα με τη σύμβαση έπρεπε να προβληθούν. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε η συμφωνία για το 2012 περιελάμβανε 36 εκπομπές. Από αυτές προβλήθηκαν μόλις 13. Η ΕΡΤ υπέγραψε με την εταιρία παραγωγής νέα συμφωνία, η οποία προέβλεπε ότι θα προβληθούν ακόμη 21 εκπομπές μέσα στο 2013 με ακόμη χαμηλότερο κόστος. Από τότε, δεν προβλήθηκε ποτέ καμία εκπομπή.




Ιδού τα tweets του κ. Γεωργιάδη:


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: